Soczewki okularowe dostępne w naszej ofercie są to w głównej mierze soczewki z gamy ekonomicznych z katalogu Hoya. Oto jakie produkty kryją się pod danymi nazwami handlowymi.
a) Korekcyjne z powłoką HARD
b) Korekcyjne z antyrefleksem
c) Korekcyjne cieńsze do 25% z antyrefleksem
d) Korekcyjne cieńsze do 40% z antyrefleksem
e) Fotochromowe z antyrefleksem
f) Przeciwsłoneczne korekcyjne z antyrefleksem
g) Do komputera z filtrem BlueControl
a) Maxxee 1.50 HARD
b) Maxxee 1.50 HMC
c) Maxxee 1.60 HMC
d) SL03S 1.67 HVA Uwaga: Produkt dostępny wyłącznie do wyprzedania stanów magazynowych.
e) Maxxee 1.56 PHOTO HCC
f) Maxxee 1.5 HMCC BARWIONE
g) Hilux 1.50 HVL BC
Otrzymasz etui oraz paragon wraz z zamówionymi okularami. Etui jest przeznaczone do bezpiecznego przechowywania okularów, a paragon jest ważny jako potwierdzenie zakupu oraz do ewentualnej reklamacji lub zwrotu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat produktów lub usług, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który z przyjemnością udzieli Ci dodatkowych informacji.
Aktualnie nie posiadamy w ofercie soczewek kontaktowych.
Otrzymasz etui oraz paragon wraz z zamówionymi okularami. Etui jest przeznaczone do bezpiecznego przechowywania okularów, a paragon jest ważny jako potwierdzenie zakupu oraz do ewentualnej reklamacji lub zwrotu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat produktów lub usług, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który z przyjemnością udzieli Ci dodatkowych informacji.
Niestety, nie możemy wymienić szkieł w Twojej oprawce, jeśli została ona zakupiona gdzie indziej. Wymiana szkieł w oprawkach niesie ze sobą ryzyko uszkodzenia oprawy i nie ponosimy odpowiedzialności za jakość oprawy z nieznanego źródła.
Aby złożyć zamówienie na okulary korekcyjne, potrzebna jest aktualna recepta od okulisty, optometrysty lub refrakcjonisty. Recepta ta zawiera informacje na temat Twojej wady wzroku, takie jak wartości sferyczne, cylindryczne i osiowe, które umożliwiają nam precyzyjne dopasowanie szkieł do Twoich potrzeb. Możesz również zdecydować się na dodatkowe opcje, takie jak powłoki antyrefleksyjne lub ochronne, które poprawią komfort Twojego widzenia. Aby złożyć zamówienie skorzystaj z naszego sklepu internetowego. W przypadku pytań lub wątpliwości, nasz dział obsługi klienta chętnie Ci pomoże.
Aby dodać dane z recepty wybierz oprawę i na karcie produktu w polu „Wybierz szkła okularowe do tej oprawy:” otwórz listę rozwijaną, żeby wybrać interesujące Cię szkła. Wówczas pojawi się specjalny formularz, w który należy przepisać dane z recepty. Receptę możesz również wysłać nam drogą mailową jako zdjęcie lub skan na: kontakt@okio.pl
Po nadaniu przesyłki wprowadzimy jej numer do systemu, dzięki temu możemy przesyłkę śledzić. Aby sprawdzić numer przesyłki należy się zalogować, następnie po kliknięciu w prawym górnym rogu w ikonę postaci wybieramy „Historia i szczegóły zamówień”. Wybieramy nasze zamówienie klikając w jego numer lub przycisk „Szczegóły”. Wyświetlają nam się różne informacje, w tym „Numer śledzenia”. Po skopiowaniu tego numeru należy przenieść się na stronę przewoźnika (w zależności jaki wybraliśmy), żeby po wprowadzeniu tego numeru sprawdzić gdzie znajduje się paczka.
Na przykład dla InPostu klikamy w ten link www.inpost.pl/sledzenie-przesylek;
A dla DPD tu: www.tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Aby sprawdzić status zamówienia musisz być zalogowany. Po zalogowaniu kliknij w prawym górnym rogu na ikonkę postaci, następnie kliknij „Historia i szczegóły zamówień”.
Jak najbardziej. Uwagę do zamówienia możesz dodać na etapie wyboru adresu wysyłki.
Czas realizacji zamówienia zależy od wybranych soczewek. Zazwyczaj jest to do 5 dni roboczych.
Drogi Kliencie prosimy o przemyślanie zakupy. Informujemy, iż okulary korekcyjne stanowią towar co do którego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta. Wynika to z faktu, iż tego rodzaju okulary korekcyjne stanowią wyrób wyprodukowany według specyfikacji konsumenta, na podstawie danych z indywidualnej recepty w związku z czym, służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Zwroty przy zakupie produktów niezindywidualizowanych takich jak akcesoria lub same oprawki są przyjmowane zgodnie z polskim prawem i czas na nie wynosi 14 dni roboczych.
Reklamację najlepiej zgłosić przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”, mailowo lub telefonicznie.
Wyniki badania wzroku są podstawą do wykonania okularów.
Receptę otrzymasz po badaniu wzroku u okulisty, optometrysty lub refrakcjonisty w swoim miejscu zamieszkania.
Koszt dostawy różni się w zależności od wybranego przewoźnika lub sposobu dostawy. Dostawa może być darmowa powyżej ustalonej kwoty zakupów.
Tak. Wysyłamy na terenie UE, a w innych przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt w celu ustalenia warunków dostawy.
Niestety nie ma takiej możliwości. Nasze Salony w Olsztynie działają odrębnie od gałęzi Internetowej.
Tak. W tym celu wprowadź dane do faktury w odpowiednim miejscu podczas realizacji zamówienia. Jeśli masz jakieś wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Aby zachować swoje okulary korekcyjne w dobrym stanie, należy zadbać o ich regularną pielęgnację. Oto kilka prostych wskazówek, jak to zrobić:
• Czyść okulary regularnie - najlepiej używając specjalnych chusteczek do czyszczenia soczewek oraz płynu do czyszczenia soczewek. Unikaj stosowania papierowych ręczników lub odzieży, ponieważ mogą one zarysować powierzchnię soczewek.
• Chronić okulary przed uszkodzeniami - unikaj narażania ich na zbyt wysokie lub niskie temperatury, trzymaj je z dala od wody i wilgoci oraz unikaj pozostawiania ich na powierzchniach, które mogą je zarysować.
• Przechowuj okulary w etui - kiedy nie używasz okularów, trzymaj je w etui, aby chronić je przed zarysowaniem i innymi uszkodzeniami.
• Używaj tylko specjalistycznych płynów przeznaczonych do pielęgnacji okularów. Inne środki mogą uszkodzić powierzchnię soczewek.
Pielęgnowanie swoich okularów korekcyjnych jest proste i wymaga tylko chwili. Dzięki temu będą one wyglądały lepiej, działały efektywniej i przetrwały dłuż
Gwarancja na oprawy wynosi dwa lata, a na powłoki soczewek różni się w zależności od wyboru – są to trzy lata na soczewki do komputera z powłoką BlueControl oraz dwa lata na pozostałe soczewki okularowe.
3. Dostrzegłem wadę produktu. Jak go zareklamować?
Aby zareklamować produkt wypełnij formularz reklamacyjny, jaki otrzymasz w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia.
Odpowiednio wypełniony formularz (zdjęcie lub skan) prześlij na nasz adres e-mail: kontatk@okio.pl
Wymiary oprawki są widoczne po otwarciu karty produktu. Są również dostępne filtry kategorii – możesz wyświetlić oprawki tylko w takim rozmiarze jaki chcesz.
Większość osób nosi rozmiar M. Bardzo prawdopodobne, że będzie to odpowiedni rozmiar także dla Ciebie. Upewnij się i wykonaj następujące ćwiczenie: przyłóż dłuższą krawędź karty kredytowej do twarzy tak, aby równolegle stykała się ze środkiem Twojego nosa:
S - Szerokość szkła 48-52 mm Karta kredytowa wykracza poza obręb oka
M - Szerokość szkła 53-55 mm Krawędź karty kredytowej dosięga końca oka
L - Szerokość szkła 56-60 mm Krawędź karty kredytowej nie sięga oka
Za rozmiary dziecięce zazwyczaj uznaje się oprawy o szerokościach szkła 38-47 mm
Zakupów
Przymierzalnia
Przymierzalnia
Przymierzalnia
PRZYMIERZALNIA